Mijn naam is Hanifa. Ik zou graag wiskunde willen leren maar... ik durf met alle garantie te zeggen dat ik op dit forum de allergrootste n00b ben die er bestaat. Ik heb in de brugklas wat wiskunde gehad maar ja, wat wil je, was druk bezig met pubermeisje zijn in die periode
En toch... al een tijdje kriebelt het. Misschien wel juist omdat ik er niet goed in was. Ik zou dus heel graag wiskunde willen leren maar ik zal echt vanaf de basis der basissen moeten beginnen.
Om nu te voorkomen dat ik bakken met geld ga uitgeven aan boeken of cursussen die achteraf niet goed blijken te zijn vroeg ik me af of jullie misschien mij zouden kunnen vertellen waar ik (mee) zou moeten starten. Ik werk gewoon 40 uur per week dus het zal waarschijnlijk het handigst zijn dit als thuisstudie te doen. Nu ben ik al aardig autodidactisch aangelegd, maar met het huidige internet moet dat op zich nog beter te doen zijn.
Ik hoop dat jullie misschien wat meer duidelijkheid kunnen geven voor mij. Waar te starten, welke boeken evt etc. etc.
Bedankt alvast,
Groetjes Hanifa