Het nieuwe wiskunde forum

Algemene info over deze site. Suggesties e.d. kunnen hier ook geplaatst worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Het nieuwe wiskunde forum

Bericht door Marco » 15 apr 2006, 18:03

Het werd misschien eindelijk een keer tijd maar we gaan dit forum eens even pimpen en aanpassen. Allereerst komt er een andere host, als iemand nog een goeie (goedkope, ik ben ook maar student) weet dan kan die naar mij mailen/pm'en. Verder komt er waarschijnlijk een andere style en indeling. Verder zijn we ook nog eens bezig met een voorpagina met nieuws systeem. Degene die hier voor gaat zorgen is Beethoven. We hebben elkaar leren kennen via MacOSX.nl en hij wil zich graag inzetten voor deze site. Hier ben ik erg blij mee :D:D:D

Als er nog meer mensen zijn die denken dat ze kunnen helpen en dat ook willen dan kunnen die zich bij mij melden. Je kan me altijd toevoegen op msn:
eensteen@gmail.com

Iedereen al vast bedankt voor alle inzet die er al is geweest om dit forum groter te maken (groot durf ik nog niet te zeggen ;))!
Groeten, Marco

Gebruikersavatar
bassweb
Vast lid
Vast lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:40
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door bassweb » 16 apr 2006, 13:35

Een host heb je al gevonden ;) En omdat ik zo lief en aardig ben mag je van mij het ook nog gratis hebben ;)
Meester in de niks doen kunst!

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Marco » 18 apr 2006, 17:52

De host is geregeld, als alles een beetje meezit is deze site volgende week te vinden via http://www.wiskundeforum.nl :D
Groeten, Marco

Gebruikersavatar
DoubleJ
Vast lid
Vast lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 feb 2005, 14:02
Locatie: Midden in de rimboe
Contacteer:

Re: Het nieuwe wiskunde forum

Bericht door DoubleJ » 08 mei 2006, 11:09

Marco schreef:Als er nog meer mensen zijn die denken dat ze kunnen helpen en dat ook willen dan kunnen die zich bij mij melden. Je kan me altijd toevoegen op msn:
eensteen@gmail.com
Eerst ff het thinkquest projectje afronden, en je weet me via msn wel te vinden.
Helpen doet geen pijn, hamers wel.
My Place on the World Wild Web

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Marco » 08 mei 2006, 17:34

Uiteraard ;)
Groeten, Marco

Plaats reactie