het getal 0

Dit forum is voor het voortgezetonderwijs (of 2de/3de graad ASO), als je in de bovenbouw zit. We gaan er vanuit dat je een Grafische Rekenmachine hebt.
Plaats reactie
nine
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:15

het getal 0

Bericht door nine » 10 feb 2006, 18:06

Ik ben op zoek naar alle mogelijke informatie rond het getal 0 voor een eindwerk op school.
Wanneer ik dit onderwerp op zoek op internet krijg ik vaak enkel de "logische" eigenschappen. maar ik zou die eigenschappen graag verder uitdiepen. Wie stelde ze op? op basis van welke gegevens?
Indien jullie mij kunnen helpen met informatie, zet het dan even op dit forum :)
Alvast bedankt

Farshad
Vast lid
Vast lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:40
Contacteer:

Bericht door Farshad » 15 apr 2006, 20:51

Op internet wordt beweerd dat het getal 0 bedacht is door de mensen die de weg naar het kapitalisme vrij wilden maken.

Doe je voordeel met internet.
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde wel!

SafeX
Moderator
Moderator
Berichten: 14278
Lid geworden op: 29 dec 2005, 11:53

Re: het getal 0

Bericht door SafeX » 15 apr 2006, 22:21

nine schreef:Ik ben op zoek naar alle mogelijke informatie rond het getal 0 voor een eindwerk op school.
Wanneer ik dit onderwerp op zoek op internet krijg ik vaak enkel de "logische" eigenschappen. maar ik zou die eigenschappen graag verder uitdiepen. Wie stelde ze op? op basis van welke gegevens?
Indien jullie mij kunnen helpen met informatie, zet het dan even op dit forum :)
Alvast bedankt
maar ik zou die eigenschappen graag verder uitdiepen

Heb je iets bepaalds op het oog met deze vraag?
Wat is er meer dan "de logische eigenschappen"?
Wie? Die zijn talloos! Kijk eens naar: De geschiedenis van de wiskunde. misschien dat je daarnaar zoekt.[/quote]

Plaats reactie